Co jíst před tréninkem a po tréninku?

I když cvičíte intenzivně, nikdy nebudete s výsledkem spokojeni, pokud nebudete dodržovat správnou životosprávu. Obzvláště důležitá je strava před tréninkem a po tréninku.

Kdy jíst naposledy před tréninkem?

Pro všechny však platí následující. Nikdy nezačínejte trénink s plným žaludkem. Pokud je Vaším posledním jídlem před tréninkem ovoce, pak je vhodné začít sportovat cca za 45 minut. Jestliže jste spolu s ovocem snědli jogurt nebo jiný mléčný produkt, pak si zacvičte nejlépe až 1,5 hodiny po tomto pokrmu. Pokud jste jako poslední jídlo před tréninkem jedli sacharidy v podobě brambor, rýže, těstovin, sušenek, kukuřičných lupínků, atd., pak začněte s tréninkem až za 2 – 2,5 hodiny po jídle. Pokud jste si dopřáli k této příloze ještě větší porci bílkovin v podobě masa nebo tučné ryby, pak je vhodné vyčkat i 3 hodiny, než se pustíte do kvalitního cvičení.



«« Co jíst před tréninkem? Co jíst, chcete-li podat maximální výkon? »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20101 (magazin-sport.cz#149)