Co jíst před tréninkem a po tréninku?

I když cvičíte intenzivně, nikdy nebudete s výsledkem spokojeni, pokud nebudete dodržovat správnou životosprávu. Obzvláště důležitá je strava před tréninkem a po tréninku.

Co jíst, chcete-li podat maximální výkon?

Čeká Vás těžký trénink? Chcete si dát pořádně do těla? Chcete podat co nejlepší výkon? Potom je potřeba do těla doplnit co největší množství glykogenu, který je ve svalech i v játrech. Všechna Vaše jídla toho dne, včetně toho posledního před tréninkem, by měly být hodně bohaté na sacharidy, které se déle tráví a uvolňují glukózu do krevního oběhu pozvolněji. Jde např. o pečivo, cereálie, nebo klasické přílohy, jako jsou brambory, těstoviny, rýže. Předtréninkový pokrm je vhodné doplnit také o bílkoviny, např. ryby, drůbeží maso, dušenou šunku, jogurt, tvaroh, vařená vejce, tofu. Sacharidová složka může být obohacena také ovocem. Se zeleninou to v tréninkový den moc nepřehánějte, můžete ji zcela vynechat.



«« Kdy jíst naposledy před tréninkem? Co jíst, když chci hubnout? »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20101 (magazin-sport.cz#149)