Co jíst před tréninkem a po tréninku?

I když cvičíte intenzivně, nikdy nebudete s výsledkem spokojeni, pokud nebudete dodržovat správnou životosprávu. Obzvláště důležitá je strava před tréninkem a po tréninku.

Co jíst, když chci hubnout?

Pokud Vám víc než na podání maximálního výkonu záleží na hubnutí, pak se bude Vaše strava výrazně lišit. Ve své výživě omezte příjem sacharidů. Poslední jídlo před výkonem by mělo obsahovat pouze malé množství sacharidů. Jestliže nepůjde o fyzickou aktivitu delší než 1,5 hodiny, může být vaše poslední jídlo před cvičením složeno pouze z bílkovin, a ze zeleniny. Případně je možné sáhnout po malém množství ovoce. Pokud jste přímo hladoví, neboť jste za celý den neměli možnost sníst svou klasickou porci jídla, a do začátku tréninku Vám zbývá maximálně hodina, můžete vypít proteinový nápoj. Ten Vás do určité míry zasytí, dodá tělu velmi rychle ochranné aminokyseliny a sníží riziko štěpení tělesných bílkovin v průběhu cvičení.



«« Co jíst, chcete-li podat maximální výkon? Jídlo po tréninku »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20101 (magazin-sport.cz#149)