Co jíst před tréninkem a po tréninku?

I když cvičíte intenzivně, nikdy nebudete s výsledkem spokojeni, pokud nebudete dodržovat správnou životosprávu. Obzvláště důležitá je strava před tréninkem a po tréninku.

Jídlo po tréninku

V každém jídle je potřeba správně kombinovat zdroje bílkovin, tuků a sacharidů. Bezprostředně po tréninku jsou ze všeho nejdůležitější především bílkoviny a sacharidy. Lidé sportují z mnoha různých důvodů. Především však proto, že chtějí spalovat tuk a nabrat určité množství svalů. Problémem mnoha lidí je to, že jedí příliš mnoho sacharidů. Tělo člověka tolik sacharidů nepotřebuje, proto je ukládá na tuk. Přesto, že po cvičení určité množství sacharidů lidské tělo potřebuje, rozhodně se obejde bez sladkých tyčinek nebo sušenek.



«« Co jíst, když chci hubnout? Co jíst po aerobním cvičení? »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20101 (magazin-sport.cz#149)