Co jíst před tréninkem a po tréninku?

I když cvičíte intenzivně, nikdy nebudete s výsledkem spokojeni, pokud nebudete dodržovat správnou životosprávu. Obzvláště důležitá je strava před tréninkem a po tréninku.

Co jíst po aerobním cvičení?

Aerobním cvičením máme na mysli běh, jízdu na kole, rychlou chůzi, spinning, apod. Po skončení vyčkejte 30 až 60 minut a poté snězte kvalitní bílkoviny a sacharidy. Např. si můžete dát kuřecí či krůtí maso se špenátem. Proč je vhodné počkat alespoň půl hodiny po tréninku, než si dáte porci? Ještě nějakou dobu po cvičení dobíhá efekt cvičení, který se nazývá proces spalování. Žaludek se potřebuje pro dobré trávení dostatečně prokrvit, což těsně po cvičení nejde, protože většina krve je dosud nahromaděná ve svalech. Nejdříve půl hodiny po cvičení si tedy dopřejte maso, vejce, čerstvý sýr. Ze sacharidů je vhodná zelenina. Tradiční přílohy, na které jsme běžně zvyklí, naše tělo vůbec nepotřebuje. A když už máte potřebu, zvolte např. rýži natural.



«« Jídlo po tréninku Co jíst po intenzivním cvičení nebo posilování »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20101 (magazin-sport.cz#149)