Jak stoprocentně zhubnout

Jestliže chcete napořád a trvale zhubnout, nestačí jen chtít, ale musíte s tím něco udělat. Existují stále zásady, o kterých se tak nějak všeobecně ví, ale jsou i triky, díky nimž bude Vaše motivace zhubnout obrovská.

Co dělat, když chceme zhubnout

Možností pro hubnutí je spousta už jen proto, že shazování nadbytečných kil je žádoucí a pro mnohé nekonečný proces. Výrobci podpůrných doplňků stravy, ale i léčiv si toto jasně uvědomují a neustále vyvíjí nové a moderní přípravky, jejichž užívání má podpořit odhodlání zredukovat tělesné tuky na normální váhu. Stejné je to i s objevováním nových diet.

Pokud už se tedy rozhodnete pro hubnutí, měli byste vědět, že naděje na zbavení se nadbytečných tuků je veliká, ale je potřeba uvědomit si, že to bude nějakou dobu trvat a že je potřeba změnit celkový životní styl, nejen stravu a občas polknout vhodný podpůrný přípravek.

1. Hubnutí v hlavě

Je zcela jedno, zda chcete shodit dvě nebo dvacet kilo tuku. Vždy si to musíte uvědomit a pevně se rozhodnout. Pokud budete rozpačití i v myšlení a nebudete skálopevně přesvědčeni o svém úmyslu mít štíhlou postavu, pak hubnutí nemá smysl a nebude mít dobrý výsledek. Pomůže, když si sami sobě řeknete před zrcadlem, že zhubnout chcete a uděláte pro to maximum. Že neustoupíte a budete hubnout pomalu, ale jistě. Klidně si to i napište na úvodní stranu diáře, a pokud začnete mít pochybnosti, větu si přečtěte.

2. Změna stravy

Všeobecně se to ví, a každému musí být jasné, že bez změny jídelníčku to prostě nepůjde. Přitom neznamená, že pokud se začnete stravovat pouze zeleninou, také to není v pořádku. A ani sladké si nemusíte úplně odpírat, ale spíše jisté potraviny nahraďte jinými, méně tučnými a hlavně s nižším obsahem rychlosolí, nebo dalších přípravků, které jsou proti štíhlé postavě. Jídelníček musí být vyvážený a hlavně pravidelný. Nepřejídejte se a porci raději rozdělte do více porcí. Perfektně fungují krabičkové diety. Vyvážené složení, standardní porce, kdy člověk netrpí hlady, ale přitom spaluje tuky. Skvělé a úžasné.

3. Cvičení

A jak každý tuší - tuky na zadku nespálíte tím, že na něm budete sedět. Je nutno do svého rozvrhu zařadit i pohyb. A přitom nejde o hodiny v posilovně. Stačí více chodit na procházky, udělat si ráno několik dřepů, chodit po schodech namísto jízdy výtahem, občas si jít zaplavat, nebo zahrát s partnerem tenis. Čím** intenzivnější a pravidelnější pohyb** bude, tím rychleji půjde váha dolů a budete se cítit skvěle. Abyste zadané aktivity zvládali, pořiďte si sešit, ve kterém si celý denní rozvrh rozplánujte a budete ho mít na očích tak, aby bylo nutností jej dodržet. Až si na pravidelnost zvyknete, bude normální a bez aktivit si nebudete moci představit život.

4. Pomocné přípravky a triky na hubnutí

Již jste se rozhodli zhubnout, změnili jste jídelníček a rozvrhli pravidelný pohyb. Nyní něco o pomůckách, které vám celý proces usnadní a podpoří v odvaze hubnout a zhubnout. První je pravidelné užívání chromu. Jedná se většinou o tablety, a užívá se jedna denně. Omezí chuť na jídlo celkově, ale zejména sladké. Nebudete trpět touhou po lahodné čokoládě, šlehačce nebo koblihách. I když jste si dříve běžně sladkost dopřávali, teď už nebudete slintat jen při představě.

Dobrý je i trik s vlastní fotkou a zrcadly. Udělejte koláž nebo fotomontáž tak, že svoji fotku umístíte na tělo objemného tlouštíka. Fotku dáte na lednici a to vás odradí si něco dát. Čím častěji na takový portrét budete narážet, tím snadněji si hubnutí vsugerujete. Podobné je to se zrcadly. Protože jste se rozhodly hubnout, něco na Vašem těle se Vám nelíbí. Když se doma obklopíte zrcadly a každou chvílí na svůj pro Vás nelibný odraz narazíte, zhrozíte se a budete se motivovat k nutnému hubnutí.



«« Jak fungují diety Co je při hubnutí důležité »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20099 (magazin-sport.cz#78)