Hubnutí – začínáme na rotopedu

Rotoped vám doma nezabírá zas tolik místa jako jiné stroje na cvičení. Snadno se vám vleze do obýváků a vy můžete cvičit u svého oblíbeného seriálu. Jak začít cvičit na rotopedu a jaký vliv to bude mít na naše tělo?

Jak začít cvičit na rotopedu

Před samotným cvičením na rotopedu se nejdříve protáhněte. Bude vám stačit krátká rozcvička a strečink. Za začátku je dobré cvičit volněji. Po pár minutách začněte přidávat zátěž a ke konci tréninku ji můžete zase ubrat. Aby byl trénink účinný, je nutné cvičit po určitý čas. Ke spalování tuků dochází po 20 – 40 minutách cvičení. Snažte se cvičit 3 – 5x týdně, vaše tepová frekvence by měla být na 60 – 90 % maximální tepové frekvence. Na závěr cvičení je dobré zařadit cviky na uvolnění, vydýchání a zklidnění svalů. Při nákupu rotopedu je vhodné pořídit si rotoped, který měří vaši tepovou frekvenci.



«« Jaké jsou výhody rotopedu Cvičení na rotopedu a tepová frekvence »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20149 (magazin-sport.cz#85)