Hrazda na cvičení

Nechcete chodit do posilovny? Vypracovat své tělo můžete také doma. Vyzkoušejte hrazdu na cvičení, která se dá umístit prakticky kamkoliv. Poté už můžete na hrazdě provádět různá cvičení.

Cvičení na hrazdě se řadí mezi nejstarší a nejjednodušší cviky společně s kliky. Cviky na hrazdě vychází z přirozeného lidského pohybu. Tyto cviky jsou velmi účinné a nenáročné na provedení. V případě, že dodržíte správnou techniku cvičení je skoro nemožné se u tohoto cvičení zranit. Když potřebujete posílit záda, bicepsy, tricepsy, prsa deltové a břišní svaly je hrazda ideálním řešením. Různé varianty cvičení Vám mohou pomoci komplexně posílit svaly horní poloviny těla. Cvičení na hrazdě je také vhodné k stimulaci růstu. Posilování s vlastní váhou je nejbezpečnější formou posilování vůbec. Cvičení na hrazdě je vhodné pro dospívající mládež.



Hrazda na cvičení »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20153 (magazin-sport.cz#53)