Jak posilovat doma

Posilovat svalstvo se dá i doma, pokud zvolíte vhodné prostředky a sestavíte si sami tréninkový plán. Jedině tak je možnost, že dosáhnete kýžených výsledků bez pozornosti jiných.

Tréninkový plán

Jestliže nejste zvyklí cvičit, nejprve si neberte „velká sousta“ a zvolte pár vhodných cviků na paže, prsní svalstvo, záda, břicho a také dolní končetiny. Každý cvik opakujte tak pětkrát až desetkrát, po několika dnech postupně přidávejte. Důležitý je také** tréninkový plán**, který si sepište a držte se ho. Pokud se něco dělá pravidelně, postupem času je to bráno jako normální a potřebné a lidé to dělají, aniž by se museli přemáhat.

Využijte domácnost naplno

Při cvičení sedů-lehů je vhodné nohy zapřít o postel, případně sedací soupravu. Jsou těžké a poslouží tak, jak potřebujete. Lidé také často cvičí v kuchyni, protože linka je pevně zabudovaná a umožňuje přítahy, tak zvané kliky ve stoje.



«« Do posilovny i doma Diskuze, zkušenosti a recenze »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20156 (magazin-sport.cz#79)