10 nejlepších cviků na břicho

Máte mindráky ze svého břicha? I když muži na svůj vzhled v porovnání s něžným pohlavím obvykle nijak zvlášť nedbají, právě břicho je tím, s čím je na sobě většina mužů nepříliš spokojena. Chcete to u sebe změnit?

A nyní konečně cviky na posilování svalů břicha

Pokud se naučíte a budete praktikovat výše popsané, pak se můžete konečně pustit do cviků zaměřených na** posilování svalů břišní stěn**y a budete mít přitom jistotu, že výsledek Vás určitě nezklame.

Přítahy nohou ve visu na hrazdě

Jako nejúčinnější cvičení na břicho jsou často označovány** přítahy nohou k břichu ve visu na hrazdě**. Hrazdu si můžete doma vytvořit zakoupením speciální tyče, která se upevňuje mezi dveřní futra. Z vlastní zkušenosti doporučuji hrazdu, která se upevňuje šrouby, protože ta, která se mezi futra upevní pouhým roztažením do stran, snadno ztrácí stabilitu.

Ještě praktičtější je pak hrazda určená na zeď, protože tam nebudete při cvičení nikomu překážet, jak tomu může být při cvičení mezi dveřmi.

Při tomto cviku se rukama chytíte hrazdy a poté přitahujete pokrčené nohy tak, že stehna vytvoří s břichem pravý úhel anebo úhel menší než pravý. Pokud si chcete cvik ztížit, přitahujte k břichu nohy natažené. Jestliže chcete zapojovat střídavě pravou a levou stranu břišních svalů, pak se během přítahů střídavě vytáčejte boky do stran.

Cvičení břišních svalů na podložce na zemi

Pokud doma hrazdu nemáte, budete se muset spolehnout na** klasické sedy lehy**. Nejprve si lehněte na podložku, nohy pokrčte tak, že mezi stehny a lýtky bude pravý úhel přičemž chodidla leží na podložce. Pak zvedejte trup do polohy, kdy bude mezi ním a zemí úhel zhruba 60 stupňů.

Při zvedání trupu se nesnažte být rovní jako přímka, ba právě naopak zvedejte nejdříve hlavu, pak horní část trupu a potom břicho – v podstatě jako byste se chtěli schoulit do klubíčka.

Tento základní typ** cvičení břišních svalů** na zemi na podložce je možné všelijak modifikovat. Například položením nohou na židli, kdy bude mezi stehny a lýtky pravý úhel, držením nohou ve vzduchu tak, jako by byly položené na židli, což předchozí verzi ještě ztíží, vleže zdviháním natažených nebo pokrčených nohou podobně, jak se to dělá na hrazdě ve visu aj.

Zároveň je možné všechny uvedené cviky provádět s vytáčením trupu do stran, takže více pracuje střídavě pravá a levá strana břišních svalů.

Dále pak můžete při zdvihání trupu držet na hrudníku závaží, čímž si cvik ještě více ztížíte.



«« HSS zajistí správné držení těla a dokonale tvarované břicho Cvičení břišních svalů na lavici »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20181 (magazin-sport.cz#163)