Cvičení po porodu

Potřebujete se po porodu vrátit do své původní formy? S vhodným cvičením můžete začít už první den po porodu. Mezi důležitá cvičení patří posílení svalů pánevního dna a posílení svalů stěny břišní.

Ne každá žena má to štěstí, že se ihned po porodu vrátí na svou původní váhu. Doba, kdy začít se cvičením po porodu je individuální. Rozdíl je vždy v tom, zda jste rodily přirozeně nebo císařským řezem. V obou případech je však nutné vše nechat zahojit, pak zpevnit pánevní dno a nakonec trénovat svaly. Zvyšování zátěže po porodu musí být vždy postupné, dále je třeba zohlednit období šestinedělí. Po porodu se doporučuje začít s dechovým cvičením. Poté pokračujte protahováním a posílením pánevního dna. Teprve pak následují náročnější cvičení.



Kolik ženy během těhotenství přiberou »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20185 (magazin-sport.cz#52)