Cviky s činkami pro ženy

S činkami většinou cvičí muži, ale i pro ženy jsou tyto nástroje určeny. Při pravidelném cvičení s činkami se ochráníte před rizikem vzniku osteoporózy a budete mít štíhlé a pevné paže.

Ženy a dívky se většinou zajímají o svá stehna, zadek, břicho a prsa, ale vlastní paže tak nějak opomíjejí. Jenže i paže si zaslouží dostatečnou pozornost, jinak ochabují a to nevypadá hezky. Obzvlášť pak na fotkách, kde nevhodně položená horní paže může působit i obézně. To nechce žádná žena a zvlášť pak v den své svatby (třeba). Proto milé ženy a dámy, neopomíjejte své paže a najděte jim čas pro posílení, aby pak byly pevné, štíhlé a sexy.

Muži versus ženy – jiné cvičení

Rozdíl v posilování paží u mužů a u žen je v tom, že muži chtějí silné, mohutné paže, s vyrýsovanými bicepsy. Ženy chtějí mít vlastní paže štíhlé, ale pevné a hezky formované. Žádná normální žena (vyjma kulturistek) netouží po bobulatých pažích a širokých ramenou.

Cviky na hluboké svalstvo

Tím logicky ženy budou raději posilovat svalstvo hluboké, to které je přímo u kosti a zpevňuje štíhlé paže. Pro toto svalstvo existuje dobrý trik a to** posilování s malými činkami** ve stoje. Činky se uchopí do rukou klasickou formou a paže nechají podél těla viset. Pak se jen v lokti ohýbá a činky se zvedají před sebe. Pravidelným cvičením budou Vaše paže štíhlé a pevné.

Posilování prsních svalů

Žádná žena nechce mít svěšená prsa. Bohužel s přibývajícím věkem to ani jinak nejde a svalstvo na prsou prostě a jednoduše podléhá působící gravitaci. Jenže nemusí. Pokud pravidelně budete procvičovat prsní svaly, Vaše prsa budou pevná a tvarovaná. Zde jsou nutné cviky s předpaženými pažemi a v nich uchopené činky, pohybující nahoru a dolů.

Proti osteoporóze

Řada žen trpí v pozdějším věku osteoporózou, která se lidově nazývá řídnutí kostí. Nízký příjem vápníku a jeho snadné odbourávání z kostí však může být omezeno, pokud pravidelně žena cvičí s činkami. Je to sice poněkud zavádějící, ale je to skutečně tak. Tlak a sílá působící na pohybovou soustavu zvyšují minerální hustotu kostí, což kosti zpevňuje a udržuje pevné, silné a odolné proti zlomeninám.

Zdravé srdce i cévy (a žádná celulitida)

Pravidelné posilování svalstva díky síle činek je také preventivním opatřením proti vzniku kardiovaskulárních chorob. Snižuje se cholesterol v krvi a naopak se cévy zpevňují. Lépe pracují a taktéž se i celkově tělo lépe prokrvuje. Tím lépe funguje celý systém cévní, ale podpořen je i lymfatický, a tím se odbourává celulitida.

Proti stresu

A poslední, neméně důležitou je cvičení s činkami pro odbourání stresu a napětí. Nic nefunguje na napětí lépe, než právě fyzická práce. Čím je intenzivnější, tím je i stres brzy pryč.



Diskuze, zkušenosti a recenze »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20187 (magazin-sport.cz#81)