Ženy v posilovně

Ženy patří do posilovny stejně jako muži. Bohužel stále se mnoho z nich ostýchá cvičit mezi muži, neboť si nejsou jisté v kramflecích, neví přesně, co a jak cvičit a mají pocit, že posilovna není nic pro ně. Omyl. Posilovna je pro všechny bez rozdílu.

Jak zpevnit své tělo?

Která žena by nechtěla mít ploché bříško a pevný zadeček? Ženy nejčastěji trápí stehna, zadeček, bříško a prsa. Jestliže s těmito partiemi není jejich majitelka spokojena, je to špatné. Ženy poté trpí nízkým sebevědomím, převládá u nich špatná nálada a od toho se odvíjí i jejich reakce na okolí. Než se žena pustí do cvičení té které tělesné partie, měla by se důkladně zahřát a protáhnout. K tomu jí poslouží kardio minimálně 15 minut. Tím může být jízda na rotopedu, běh, tanec, rychlá chůze.

Cviky na stehna

Mezi nejúčinnější cviky na stehna patří dřepy. Ženy, které s dřepy začínají, by si měly nechat poradit se správnou technikou jejich provedení, neboť na té hodně záleží. V začátcích ženy dřepují bez závaží, poté již přidávají váhu v podobě činek – jednoruček. Existuje mnoho různých typů dřepů, které zatěžují různě stehenní svaly. Dřepy s nohami mírně rozkročenými, se špičkami vytočenými ven, s nohami u sebe, apod. V každé posilovně najdete hned několik strojů určených pro posílení stehen. Jde o stroj na předkopávání, stroj určený k zakopávání, legpress, apod. Nechejte si poradit, jak na strojích správně cvičit.

Cviky na zadeček

Pokud jste si již osvojily správnou techniku dřepů, věnujte se jim vždy, když máte vyčleněný den na posilování hýžďových svalů. Jsou opravdu účinné a zadeček krásně posílíte a zvednete. Na posílení zadečku je vhodný stroj legpress, pokud dáte nohy co nejvíce k hornímu okraji plošinky. V opačném případě posilujete především stehna. Svaly na zadečku krásně vybudujete při mrtvém tahu, nejlépe s nataženými nohami. Pozor na rovná záda.

Cviky na bříško

Bříško můžete velmi efektivně cvičit doma. Na to nepotřebujete posilovnu. Je důležité posilovat všechny břišní svaly, ne jen ty povrchové. Ženy mají tendenci dělat neustále zkracovačky, kterými posilují především přímé břišní svalstvo. Nevynechávejte ani šikmé svaly a cviky na spodní bříško, které činí ženám největší problémy, zvláště po porodu. Lehněte si na podložku, zadeček si podložte rukama a zvedejte nohy snožmo nahoru kolmo k tělu a zase dolů. Podložky se však nedotýkejte, jděte pouze pár centimetrů nad zem a zase nahoru kolmo k tělu. Na spodní bříško jsou dále vhodné cviky „jízda na kole“ nebo „nůžky“.

Cviky na prsa

Na prsní svaly jsou dobré kliky. Nezvládnete pánské? Nevadí. Od toho byly vymyšleny dámské kliky, kdy se opíráte o kolena. I na prsní svaly je v posilovně hodně strojů, které protáhnout každý prsní sval. Váš hrudník bude po pravidelném cvičení vypadat pevněji, mladistvěji a krásněji.



«« U čeho by měly začít? Diskuze, zkušenosti a recenze »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20193 (magazin-sport.cz#152)