Cviky na trampolíně

Proč se stalo cvičení na trampolínách tak oblíbeným? Jaké jsou výhody tohoto typu cvičení? A na co se připravit před první lekcí cvičení na trampolínách? Čtěte dále a vše se dozvíte.

Cvičení na trampolíně se stalo velmi oblíbené. A proč tomu tak je? Toto cvičení je nejen zábavné, ale také se při něm dobře spalují přebytečná kila. Během 30 minut cvičení spálíte o 100 až 280 kalorií více, než u jiných typů tréninku. Na trampolínách můžete cvičit doma nebo ve fitness studiu. Toto velmi účinné cvičení nezatěžuje tělo tolik jako jiné aktivity. Cvičení na trampolínách je více šetrné k Vašim kloubům a zádům. Při skocích zde nedochází k prudkým nárazům tak, jako je tomu při cvičení na tvrdé podlaze. Cvičení na trampolínách má dobrý vliv na posílení kardiovaskulárního systému. Trampolíny pomohou posílit celý organismus, snižují náchylnost k artritidě nebo postižení kloubů, zvyšuje se odolnost, stabilita a koordinace. Během cvičení na trampolínách dochází k posílení celého těla.



Jak cvičit na trampolíně »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20212 (magazin-sport.cz#54)