Cviky na trampolíně

Proč se stalo cvičení na trampolínách tak oblíbeným? Jaké jsou výhody tohoto typu cvičení? A na co se připravit před první lekcí cvičení na trampolínách? Čtěte dále a vše se dozvíte.

Na co dát při cvičení pozor

Během tohoto fyzicky značně náročného cvičení je důležité především správné dýchání. Dobře okysličené svaly další den tolik nebolí. Na cvičení si nezapomeňte vzít dostatek tekutin a taky ručník. Zvolte pohodlné oblečení a spodní prádlo. Volte však spíše věci na tělo, které vám nebudou při skákání překážet. Na trampolínách můžete cvičit v botách i bez nich. Pozor však, ať Vaše boty nebo ponožky nemají hladkou podrážku. Na trampolínách by vám hladká podrážka mohla snadno uklouznout. Tak a teď můžete začít se samotným cvičením, záleží jen na Vás, jestli doma nebo ve fitness centru.



«« Jak cvičit na trampolíně Diskuze, zkušenosti a recenze »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20212 (magazin-sport.cz#54)