Cvičení na míči

Fitbally slouží k protahování, posilování svalů a mohou posloužit také těhotným ženám. Tyto míče jsou skvělou cvičební pomůckou, která má mnohé výhody. Pocvičte díky těmto míčům hluboké svaly a protáhněte si celé tělo.

Balanční cvičení v sedu na míči

Posaďte se rovně na míč a provádějte cviky na protažení vzpřimovačů trupu ve spojení s doprovodnými pohyby horních končetin, dolních končetin, pánve a krční páteře. Na míčích se při všech cvičeních lehce pohupujte, pérujte nebo nechte míč v klidu. Tímto cvičením trénujete rovnováhu, protahujete svaly v oblasti pletence ramenního, uvolňujete krční, hrudní a bederní svaly. V sedu na míči jsou vždy také aktivně zapojeny povrchové svaly a hluboké zádové svaly. Všechny cviky provádějte pomalu a soustředěně. Na míči můžete cvičit všechny svalové partie. Zpevnit můžete ruce, záda, břišní svaly a nohy. Velké množství cvičení najdete na různých internetových stránkách.



«« Jaké jsou výhody cvičení na míči Cvičení na powerballu »»

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id20223 (magazin-sport.cz#49)